Nuffnang Ads

Dec 26, 2012

Konspirasi?

Salam semua, hari ini saya ingin berkongsikan dengan anda semua berkaitan  dengan konspirasi pihak zionis dalam menjatuhkan orang islam kita. Di era saya mula berjinak-jinak dengan emas banyak artikel yang saya baca berkaitan emas..



Antaranya berkaitan dengan RIBA ... dibawah ini saya sertakan sekali dengan link websita yang saya baca terdahulu. Baca untuk tambahan info kepada semua..dan sebagai peringatan kepada kita semua...




anda boleh ke link --> untuk maklumat yang lebih lanjut... http://www.dinar-emas.com/vaticans.html#axzz2EvKjZ7YB

 di dalam artikel di atas juga ada menceritakan planning org zionis dalam memanipulasikan mata wang dunia...mulanya satu wang kertas bersamaan dengan beberapa gram emas

Sebelum tahun 1905.Ini adalah sijil emas dengan menggunakan kertas sebagai perantaraan

Lama kelamaan nilai emas itu dibuang dari di tulis didalam duit kertas. Dan bermulalah pencetakan wang kertas tanpa berasaskan kepada emas.

Selepas itu mulalah sekarang dengan kerjaan digital...



Disini ada maklumat yang lebih lanjut berkenaan kerajaan digital ini http://www.dinar-emas.com/thread-911.html


Baca dan kongsikan lag bersama rakan-rakan anda...

Berikut adalah bukti kegagalan wang kertas :
http://kamenrider89.blogspot.com/2011/06/matawang-paling-tidak-berharga.html

So marilah bersama-sama kita menyimpan emas....Duit xcukup?tipulah kalau ckp duit xcukup sebab sekarang terdapatnya emas 1 gram g.bar dan juga cincin 1 gram..simpan untuk anak2 kita juga...

Nak dapatkan harga murah emas?hubungi saya....pengedar GSR bertauliah Alif-013-7104487

No comments:

Post a Comment