Nuffnang Ads

Jun 20, 2013

Pembukaan Kedai Emas SyifaJewellery?


Pembukaan Kedai Emas #SyifaJewellery

PROMOSI : SEMPENA PEMBUKAAN KEDAI EMAS SYIFA .
Pihak Syifa Jewellery Sdn Bhd menawarkan Khidmat Cuci Emas PERCUMA Kepada 100 Orang Terawal yang hadir ke Kedai Syifa Jewellery. Pelbagai Tawaran Istimewa menanti anda semua . Jemput Hadir Ke Kedai Syifa - www.facebook.com/emassyifa

21 Jun 2013 JUMAAT


Hari Jumaat ialah hari kebesaran Islam bagi orang mukmin.


Hari yang mulia ditentukan buat umat Muhammad SAW.
Pada hari itu kepada sesiapa yang berdoa Allah akan memakbulkan doanya. Setiap muslim dikehendaki mempersiapkan diri untuk hari Jumaat mulai dari hari Khamis dengan membersihkan pakaian dan memperbanyakkan tasbih serta memohon keampunan kepada Allah SWT pada malam Jumaat lagi. Kerana pada masa itu nilai mulianya sama dengan masa yang dirahsiakan oleh tuhan pada hari Jumaat.


Daripada Abu Hurairah katanya, Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: “Sebaik-baik hari yang terbit matahari ialah hari Jumaat. Pada hari itu Adam diciptakan dan pada hari itu juga dia dikeluarkan dari syurga. Pada Jumaat juga kiamat akan berlaku. Pada hari itu tidaklah seorang yang beriman meminta sesuatu daripada Allah melainkan akan dikabulkan permintaannya.” (HR Muslim).


Ya Allah aku memohon kepadaMu, jadikanlah Kedai Emas Syifa Jewellery sebuah syarikat yang maju, berjaya dan mampu memberikan manfaat kepada orang lain .



Berikanlah #SyifaJewellery keuntungan yang besar agar mampu menunaikan zakat pada setiap tahun.
Amiin ya rabbal a'lamin..


No comments:

Post a Comment