Nuffnang Ads

Mar 18, 2013

Skim cepat kaya?

Salam jutawan sekalian,


Mari kita kongsikan info berkaitan skim cepat kaya yang mana berbeza dengan GSR



Fakta yg anda perlu tahu... Kenapa GSR BUKAN skim cepat kaya:

1. GSR tidak menjanjikan keuntungan/hibah TETAP setiap bulan Tapi dengan kekuatan emas dan perak sekiranya anda berusaha tentunya anda akan berjaya...





2. GSR tidak menjanjikan hadiah yg hebat hebat tp yg HEBATNYA GSR membekalkan ilmu yg berterusan bg para usahawan niaga melalui kursus pemantapan dan seminar percuma diseluruh negara.


3. GSR mempunyai pelbagai produk yg menarik dan terbaik... Lagi hebat produk GSR setanding dgn kedai kedai emas ternama... Usahawan Niaga GSR menjual produk berkualiti emas dan perak FIZIKAL bukannya menjual air liur semata-mata.


4. GSR menjual emas dan perak fizikal pada harga borong dan tiada upah, jadi keuntungan yg berterusan selagi anda menjalankan urus niaga.


5. Duta GSR adalah insan biasa yg bekerja secara luar biasa... Kerana usahawan niaga GSR yakin dgn produk yg ditawarkan dan kekuatan syarikat.

6. Produk GSR adalah emas dan perak fizikal yang tentunya emas dan perak merupakan produk yg telah diterima sekian lama sebagai logam yg berharga. Anda beli emas anda dapat emas fizikal.


7. GSR merupakan syarikat bumiputra yang sah dan didaftarkan dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia bukan nta berdaftar dinegara lain.


8. GSR beria-ia menjemput anda untuk menjadi usahawan emas dan perak kerana GSR tahu kekuatan emas dan perak melalui konsep perniaggan yg berterusan bukan bermusim.


9. GSR mempunyai pejabat tetap yg beroperasi di Shah Alam malah boleh dihubungi bila-bila masa dan pastinya anda disambut dgn mesra.

10. GSR pastinya ingin mengembangkan sayapnya keseluruh negara dengan melantik usahawan niaga jadi tentunya tiada had masa yg ditetapkan untuk menyertai GSR. Anda bertindak cepat insa'allah anda berjaya pun cepat...


sumber

No comments:

Post a Comment