Nuffnang Ads

Apr 15, 2013

Harga Emas Dunia Tergolek!!!!

Salam kawan jutawan ku,

Mari sini saya kongsikan kepada anda harga emas dunia pada hari ini...live nyer...


Dari graff di atas ni anda boleh saksikan dimana harga emas hari ini lebih kurang sama dengan tahun 2010 berada di para USD1409/ounce... Apa tunggu lagi belilah walau 10 gram untuk mengelakkan anda merasa kerugian... =)

Sempena harga tergolek ni, saya nk buat offer untuk produk di bawah kepada semua pelawat2 blog saya...


Jenis =  Rantai tangan
Emas = 999 / 24 karat
Berat = 10.5g
Harga web = RM170.8/g (offer saya RM155/g harga dealer GSR)




Apa tunggu lagi,cepat sementara stok 13 biji tu masih ada =)

Berikut adalah produk emas 999


Nak harga bincang2..boleh jumpa di fb saya....

Nak tengok emas ...jom cuci mata di kedai emas on9 saya

No comments:

Post a Comment