Nuffnang Ads

Nov 27, 2012

Pendatang baru

Pembukaan blog yang baru ini saya mulakan dengan Bismillah,

Kina sudah 1 bulan 10 hari saya mendaftarkan diri sebagai dealer, Syukur alhamdulillah banyak yang telah saya pelajari tentang perniagaan emas dan perak secara online mahupon offline.


Terima kasih kepada Gold Silver Resources Sdn Bhd (GSR) kerana telah memberi tawaran menjadi dealer serendah RM1000 sahaja. Biasalah, semua perkara yang k

ita lakukan perlu ada sedikit komitmen yang kita dahulukan. Dengan itu bermulalah perjalanan saya sebagai seorang saudagar emas dan perak.

Platform yang disediakan oleh GSR adalah yang terbaik, saya tertarik dengan group Team GSR Johor yang aktif menjalankan seminar di sekitar kawasan Johor Bahru. Di situlah saya tertarik menjadi dealer. GSR menyediakan booth kepada dealer-dealer untuk mempromosikan barangan GSR secara percuma dan ditaja oleh GSR sepenuhnya.


Melalui berkumpul bersama pengedar,banyak kelebihan yang saya dapati dimana sebelum saya jadi pengedar saya hanya menjadi pemerhati jualan secara online dan juga bnyak membuat research tentang emas dan perak dan dimana saya rasa saya sudah hebat dalam perkara emas dan perak.

Namun, bila sudah bersama-sama dealer disitulah saya tahu betapa kerdilnya ilmu saya berbanding mereka. Bersyukur teramat kerana dengan GSR saya telah mendapat ilmu yang banyak dari dealer-dealer yang lama. Betullah kata orang, "berguru dengan buku xsama dengan berguru dengan tok guru".

Tiada rahsia utk berjaya cuma yg nyata kejayaan tidak datang bergolek :-)
Ikhlas
Alif Firdaus 013-7104487

No comments:

Post a Comment